Reklamace

Před zabalením zboží pečlivě kontrolujeme, ovšem výjimečně se může stát, že se poškodí při přepravě, dojde k záměně objednávky nebo Vám objednané zboží prostě nevyhovuje.
Pokud taková situace nastane, vyplňte prosím formulář níže.


Reklamační formulář ke stažení zde.


Reklamační formulář nám umožní zaobírat se vaším problémem co nejdříve.
V pracovní dny se vám ozveme nejpozději do 24 hodin od doručení a nabídneme řešení.


Doručení zboží kurýrem a převzetí na odběrných místech

Zjevné poškození zjištěné při převzetí

Pokud si již při převzetí všimnete poškozeného obalu zboží, zásilku vůbec nepřebírejte a kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Ihned Vám, pokud je zboží skladem, zajistíme novou zásilku (poštovné samozřejmě zaplatíte jen jednou) a sami se postaráme o vyřízení reklamace.

Skryté poškození zjištěné až po převzetí

Poškození zásilky se může ukázat až po převzetí – například je navlhlá nebo se při přepravě rozbilo křehké zboží. V takovém případě prosím co nejdříve vyplňte reklamační formulář nebo nám napište e-mail. Obratem Vám zajistíme dodávku nového zboží pokud je skladem jinak po domluvě a reklamaci začneme s dopravcem řešit. Nezapomeňte prosím uschovat původní obal i poškozené zboží – budeme ho potřebovat pro reklamaci.

Záměna zboží / chybějící zboží

Pokud jste po převzetí zboží zjistil/a, že v balíčku něco chybí nebo přebývá, omlouváme se Vám za to. Stačí, abyste vyplnil/a reklamační formulář nebo napsal/a e-mail a vše na vlastní náklady uvedeme do pořádku

Ostatní reklamace

Pokud k Vám zboží dorazilo bez poškození, ale nejste spokojen/a s jeho kvalitou, obraťte se na nás prostřednictvím emailu na vyroba@jedine.cz. Vždy se můžeme individuálně domluvit na výměně zboží či vrácení peněz – a to i nad rámec zákonné 14denní lhůty.

Jsme Vám k dispozici vždy, když budete mít pocit, že něco není v úplném pořádku, nebo prostě budete chtít jen poradit.